Çubuk Gölü – Sülüklügöl Geçişi

Bu rota tabiri caizse içimde kalmış olan bir rotaydı. Kuga ile geçişi tamamlayamamıştık. Bu sefer hem yol daha iyiydi hem de Renegade Trailhawk çok daha başarılı olduğu için daha cesaretle yola çıktık. Çubuk gölündeki yel değirmenleri daha da köhne bir hal almış. Her geçen vakit onlardan bir şeyler alıyor ve biz de şahit oluyoruz. Yukarıya çıkan bir rota tespit etmiştik ancak girişin olduğu yerde tarım yapılmaya başlanmış. Başka bir yol bulmamız gerekiyordu. Bulduk da.

Çubuk gölünü geride bırakıp tırmanmaya devam ettik. Bir süre sonra ağaç sınırının üzerine çıktık. Etraf alabildiğine çimenlikti. Gerçekten yol olmayan bir alanda ilerledik. Sülüklügöl’ün olduğu istikamete doğru… Bazı tepelerin sonu uçurumla bittiği için geri dönüp başka yollar denedik. Sonunda Sülüklügöl’ün içinde olduğu çanağın kenarına ulaştık. Buradan aşağı inen yol çok dik ve dardı. Büyükçe ve çekişin çok az olduğu kaygan taşlardan oluşmuş bir zemini vardı. Arabanın kendisi kadar da bir genişliği… Yokuş iniş sistemini burada da kullandık. Çok başarılı olduğunu söylebilirim. Daha büyükçe bir kayaya bakmak için arabadan indikten sonra emniyet kemerimi tekrar takamadım. Kilitlendi. Anlaşılan belli bir eğimden daha dik bir yokuştaysanız bunu yapıyor. Kalan son kısmı kemersiz inmek zorunda kaldım.

Sülüklügöl’de güzel bir mola verdik. Tatmin edici bir gezi oldu.

Offroading
Jul 11, 2016 9:36 AM
Duration (Total) 3h 31m 59s , Distance 32 km
-Tracked by darthfx, on Ramblr
Cubuk Golu
Yukaridan Cubuk Golu
Gelincikler
Cubuk Golu artik cok arkamizda kaldi.
Papatyalar
Artik agac kalmadi
Bundan sonra yolumuzu bulmaya calisiyoruz.
Dere tepe duz gittik denebilir artik
Sunnet Golu sagdaki canagin dibinde. Once yeterince yaklasalim.
Golu gorduk. Simdi oraya inmek kaldi.
Yaklastik. Simdi nereden inelim?
Inis yolu cok dik ve zorluydu. O kadar ki bir tane fotografi var.
Sunnet Golu yoluyla bulusmamiz.
Sunnet Golu
Sonunda gole indik.
Dokucun’a dogru inisteyiz.
Click http://rblr.co/Jp0k to see more details.

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.